اتاق فرار چیست؟ مرکز بازی‌های‌فکری و اتاق فرار تهران

شما به همراه دوستانتان وارد اتاق‌هایی پر از معما می‌شوید که بر اساس سناریوی بازی، دکوراسیون مخصوص به خودش را دارد و می‌تواند در ژانرهای متنوعی مثل اتاق فرار ترسناک، مرموز، تعاملی، پلیسی، جنایی، فانتزی و … این تفریح مهیج از سال ۱۳۹۵ با اتاق فرار نجات شهر، محصول مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر وارد ایران شد. اتاق‌ های فرار از بهترین تفریحات هیجان‌انگیز و معمایی محسوب می‌شوند که شروع جدی آن‌ها از ژاپن بوده است. در بازی‌های اتاق فرار شما به تنهایی یا همراه دوستان و تیم خود وارد یک اتاق با معما و داستانی مشخص می‌شوید و طی مدت زمانی مشخص، باید معمای بازی را حل کنید و در نهایت از اتاق، فرار کنید.

اتاق فرار قرارداد

داور با انجام وظایف خود، اطمینان کسب می کند که روند بازی از ابتدا تا پایان صحیح و مطابق با سناریوی تعریف شده پیش می رود و شرکت کننده ها نیز به قواعد بازی پایبند هستند. آلمان، هامبورگ، ۱۹۹۶ در روز سه شنبه، ۱۳ اکتبر در جریان طرح بازسازی یکی از مناطق در حاشیه‌ی شهر هامبورگ، تصمیم به تخلیه و تخریب تمام این منطقه گرفته شد. در پی این تصمیم، دستور تخریب مدرسه‌ی قدیمی «هرسن» نیز داده شد.

اتاق فرار نفرین جن

بازیگران ممکن است اشیای ارزشمندی را به شما پیشنهاد دهند یا نکات مهم کلامی را ارائه دهند. در اسکیپ روم ترسناک مرسوم است که شما برای پیدا کردن بعضی سرنخها دستتان را داخل جاهای تاریک یا خطرناک کنید. این اتاق فرار در یکی از خانه‌های تاریخی تهران، یعنی عمارت دبیرالملک قرار دارد و داستانش در زیرزمین اینجا می‌گذرد.

لیست اتاق های فرار ترسناک

اگر به دنبال سناریوهای ترسناک و ماجراجویانه می‌گردید، بازی در اتاق فرار اسکیپ رومیست را از دست ندهید. مجموعه اسکیپ روم توصیه کرده آن‌هایی که حداقل تجربه 5 بازی در اتاق فرارهای مختلف را داشته‌اند، برای انجام این بازی اقدام کنند و دلیل آن هم روند پیچیده بازی و گیم‌پلی سخت آن است. نکته‌ای که باید بدانید این است که این بازی فقط برای افراد بالای 18 سال است و به هیچ عنوان افراد کمتر از این سن، حتی با داشتن رضایت‌نامه والدینشان امکان بازی کردن در آن را ندارند. بنا بر توصیفاتی که مجموعه اسکیپ روم از این اتاق فرار دارد، آرماگدون پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیزترین و بزرگ‌ترین اتاق فراری است که این مجموعه طراحی است.

اگر تجربه بازی کردن در اتاق فرارهای تهران را دارید، در بخش نظرات، تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران کجارو بهترین اسکیپ روم تهران به اشتراک بگذارید. اتاق فرار پاپوش یکی از بازی‌های مجموعه اسکیپ هوم با سختی متوسط است که به افرادی که می‌خواهند برای بار اول اتاق فرار را تجربه کنند، پیشنهاد می‌شود. برای این بازی باید حداقل چهار نفر باشید؛ زیرا با توجه به سبک بازی به دو گروه دو نفره تقسیم و در بعضی از بخش‌های بازی از هم جدا می‌شوید. شما باید مجموعه‌ای از معماها را حل کنید تا به هم برسید و در نهایت فرار کنید.

  • چالشی‌ترین سناریوها با حل معماهای مختلف و متنوع، از ویژگی‌هایی است که در این فضا تجربه می‌کنید.
  • این بازی محیطی حدودا دو تا سه ساعت است و به نسبت بازی‌های اتاق فرار نیاز به تحرک و جست‌و‌جوی بیشتر دارد.
  • بازی به‌ این صورت است که موجوداتی که شباهت به انسان‌ها داشتند برای ادامه حیات خود تصمیم گرفتند وجود خود را از انسان‌ها که رقیب آن‌ها بودند مخفی کنند.
  • اتاق های فرار ترسناک می توانند بسیار سرگرم کننده باشند ، به شرطی که بدانید در مقابل چه کسانی هستید و محدودیتی وجود ندارد که لذت تجربه شما را از بین ببرد.

اتاق فرار چیست؟ مرکز بازی‌های‌فکری و اتاق فرار تهران

شما، دوستان‌تان و فردی که قصد سورپرایز کردن آن را دارید، قبل از آغاز مهمانی درگیر یک بازی معمایی می‌شوید و به این ترتیب، خاطره‌ای متفاوت و به‌یادماندنی برای شما باقی خواهد ماند. پازل پارتی در واقع بازی طراحی شده مخصوص شما است و برای سفارش آن باید حداقل از چند هفته قبل اقدام کنید. بازی شبح بازارچه در شهریورماه ۱۳۹۹ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. این اتاق فرار دو سناریوی بسیار جذاب و هیجان انگیز را پیاده‌سازی کرده است. اتاق فرار هیپنوگرام و اتاق فرار کالبد شکافی دو اتاق مجزای این بازی بوده که ژانر ترسناک و هیجان‌انگیزی دارند. اگر در حل معماهای پیچیده مهارت دارید، پیشنهاد می‌کنم که بازی در این اتاق فرار را حتما تجربه کنید.

شما در یک تراژدی ترسناک و معمایی از پیش برنامه‌ریزی شده قرار می‌گیرید و باید به همراه هم تیمی‌های خود، از مرحله‌ای به مرحله‌ی دیگر عبور کنید تا به هدف خود برسید. گرچه واقعاً ترساندن کسی به زمان و پشتکار نیاز دارد ، اما چند راه موثر سریع نیز وجود دارد. این شامل ترس های ناگهانی پرش ، چراغ های چشمک زن ، جلوه های صوتی مهیج و وسایل ترسناک است. برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، رستوران های تهران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، بلیط تئاتر بازی اتاق فرار و کد تخفیف هستند. از محبوب ترین کد های تخفیفی که در تخفیفان ارائه می شود می توان به کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا اشاره کرد. تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد.