اتاق فرار تهران رزرو بهترین اسکیپ روم های تهران

اتاق فرار تهران رزرو بهترین اسکیپ روم های تهران

بازی از این قرار است که شما و همراهانتان در یک شب بارانی در شهر مونرو برای گذران آخر هفته به خارج از شهر رفته‌اید. ناگهان خودروی شما دچار مشکلی می‌شود و شما به‌دنبال کمک، خود را به اولین منزل در نزدیکی جاده می‌رسانید. صاحبان آن خانه دو جن‌شناس معروف با نام‌های اد و لورن وارن مسئول نگهداری از عروسک آنابل هستند. هیجانی تمام‌عیار آن هم در اتاق فرار اسکیپ کسل را می‌توانید با تمام وجودتان تجربه کنید. این اتاق فرار در شهر تهران از داستان خانه‌ای قدیمی در سال ۱۹۴۰ در شهر تگزاس برگرفته شده است.

برای یک خروج موفق باید مهارت، سرعت عمل، تمرکز، متفاوت دیدن، گشتن جاهای غیر معمول و فکر کردن به سناریو را در خود تقویت کنید و حواستان به نکاتی باشد که اپراتور بازی به شما گفته است. اتاق‌های فرار عموماً در قالب فضاهایی از قبیل زندان، سلول انفرادی، خانه‌های متروکه، فضاپیماها و هر مکان دیگری که سازگار با داستان بازی باشد، در دنیای واقعی شبیه‌سازی می‌شوند. در بازی اتاق فرار، شما وارد فضایی همچون اتاق‌های متصل به هم می‌شید که این اتاق ها قفل شدن. شما باید با حل معماهای بازی در مدت زمان مشخص که معمولا بین 60 تا 90 دقیقه هست، کلید خروج از اتاق‌ها رو پیدا و فرار کنید.

اتاق فرار لیندا

در این بازی، افراد شرکت‌کننده، به‌کمک نکات و سرنخ‌ها و راهبردها، به حل معماها و پازل‌های مختلف می‌پردازند و با آن‌ها بازی را به اتمام می‌رسانند. اتاق فرار ماجراجویی نوع خاصی از اتاق فرار می باشد که برای اولین بار در سال 2012 طراحی شد، مجموعه ای از بازی ها می باشد که هدف اصلی در آنها حل پازل و معماهای علمی می باشد. اتاق فرار ماجراجویی در ایران به ندرت راه اندازی و اجرا میشود و اغلب افراد به ژانرهای ترسناک و دلهره آور گرایش دارند. اگر تا حالا تجربه شرکت در بازی اتاق فرار (اسکیپ روم) رو نداشتید و تازه کار هستید سعی کنید بازی رو انتخاب کنید که ژانر ساده تری داره و تنوع معماهای درون بازی کمتر باشه. اتاق فرار یا همان اسکیپ روم یک بازی گروهی هست که بین 4 الی 7 نفر امکان بازی دارد.این بازی کاملاً فکری، معمایی و البته هیجانی است و با تنوع گسترده در داستان و درجه سختی پاسخگوی سلایق مختلف می‌باشد.مشاهده مقاله اسکیپ روم یا اتاق فرار چیست؟ . معماها و مسائل و مختلفی که در این اتاق فرار با آن‌ها مواجهه می‌شوید، هم آسان هستند و هم بسیار سخت، پس باید به همه نکات توجه داشته باشید و کار گروهی خوبی را ارائه دهید.

چنانچه پیش‌تر نیز اشاره شد بیش از ۱۰۰ اتاق فرار با موضوع و بازی‌های متنوع در اقصی نقاط تهران وجود دارند. اتاق فرار یا اسکیپ روم، تفریحی جدید و هیجان‌انگیز محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری در تهران و دیگر شهرهای ایران پیدا کرده است. اسکیپ روم های کرج توی ژانرهای مختلفی برای علاقه‌مندان این بازی طراحی شدن. محبوب‌ترین ژانرهای اتاق فرار در قالب ترسناک، دلهره‌آور، اکشن، درام، جنایی، جنگی، تاریخی و فانتزی هستن. تنها شاهد این ماجرا هم به طرز مشکوکی گم شده و هیچ کسی از این فرد خبر نداره. در اتاق فرار ماجراجویی داستان‌های مهیجی مثل ذهن‌خونی یک مجرم یا پیدا کردن یک گنج چندین ساله در جریانه.

تا اینجای متن می‌دانیم که بازی اتاق فرار چیست و چه تاریخچه‌ای هم دارد. اتاق فرار گرمابه یکی از متفاوت‌ترین اسکیپ روم‌های حال حاضر شهر تهران با فضای نوستالژیک و باورپذیر سنتی ایرانی است. در این اتاق فرار شما فقط با ترس‌های قدیمی و دلهره‌هایی که در سایر اتاق فرار ها تجربه کردید مواجه نیستید و با معنای جدیدی از اسکیپ روم مواجه می‌شوید. بهتر است از هدفون استفاده و در مکانی خلوت به پادکست گوش کنید تا تمرکز بیشتری داشته باشید، برای دیگران مزاحمت ایجاد نکنید و از داستان لذت ببرید. در برخی از بازی‌های مجموعه اتاق فرار انیگما دست و پای بازیکنان در ابتدا بسته می‌شود. شما همچنین ممکن است مجبور باشید در تاریکی مطلق در بازی پیش بروید؛ پس اگر با این مسائل مشکل دارید، از شرکت در بازی اجتناب کنید.

اتاق فرار کابوس در خیابان الم

دکتر استیون در خانه خود نیست؛ اما برای شما سرنخ‌هایی را باقی گذاشته است تا به کمک آن‌ها بتوانید برخی از اتفاقات ناگوار را جلوگیری کنید. حل این معماها ممکن است کار گروهی و هوش زیادی را نیاز داشته باشد؛ پس با هماهنگی و کمک همدیگر آن‌ها را مورد منبع حل کنید. اتاق فرار تسخیر مخصوص آنهاییست که ترسی از روح و جن و پری و خلاصه دنیای از ما بهترون ندارند! در این اتاق شما دائما صدای خنده­ دختر بچه‌ای را می شنوید که روحش در دیوارهای این اتاق‌ها گیر افتاده. دختر بچه‌ای که مثل بقیه اعضای خانواده، سال­‌ها پیش به دست پدر خانواده کشته شده! اگر موفق به آزاد کردن روح این دخترک نشوید، به ناچار یکی از اعضای جوانتان کشته می‌شود!

توی سایت اسکیپ زوم، هر کدوم از ژانرهای بازی‌ها نوشته شدن که زمان انتخاب بازی می‌تونین اون ها رو ببینین. اگه دوست دارین بدونین هر کدوم از ژانرهای اسکیپ روم چه ویژگی هایی دارن، کافیه از سربرگ بالای صفحه ژانر دلخواهتون رو انتخاب کنین و توضیحاتش رو بخونین. یه دلیل دیگش هم اینه که شما تو قالب یه تیم فعالیت می‌کنید و موفقیت شما، موفقیت همه اعضای گروهه. به طور کلی ظرفیت اتاق فرارها از 3 نفر شروع می شه و تا 10 هم می‌رسه. یعنی اگه ظرفیت یه بازی برای حداکثر 12 نفر خوب باشه، به این معنی نیست که باید یه تیم 12 نفره تشکیل بدید تا کل بازی پر بشه. قبل از اینکه به داخل برید، با کنار گذاشتن همه چیزهایی که شما رو به دنیای بیرون مرتبط می‌کنه، شروع کنید مانند گوشی، دوربین، ساعت.