درس دوم به تبلیغات با هدف فروش، استفاده از روانشناسی در تبلیغ و شناخت مشتریان میپردازد. درس سوم تبلیغ نویسی برای رسانههای مختلف را آموزش میدهد و درس چهارم روشهای تبلیغات اینترنتی و بازاریابی در شبکههای اجتماعی را بیان میکند. طی چند سال گذشته ارائه رپورتاژ آگهی، در بین سایتها محبوبیت خاصی پیدا کرده است.
ما در مقاله «آیا رپورتاژ آگهی به سود شماست؟» تمام فواید رپورتاژ را به تفضیل توضیح دادهایم و گفتیم که هر کدام چه تاثیری بر سایت شما دارد. اما خب یکبار دیگر به طور خلاصه با هم ببینیم که این نوع از تبلیغ چه مزایایی دارد. فرم اینترنتی رپورتاژ، شبیه به نوع چاپی آن است، اما از آنجایی که اینترنت قدرت مانور بالایی برای تولید محتوای چند رسانهای دارد می توان از نوشتار، گفتار، تصویر و ویدئو به صورت همزمان در آن استفاده کرد. کاربران دنیای وب، هر روز با حجم زیادی از تبلیغات روبرو هستند. تبلیغاتی که معمولاً نقش مزاحم را بازی میکنند (بنرهای چشمک زن، پاپآپهایی که ناگهان وسط صفحه باز میشوند و..) و ما به مرور زمان نادیده گرفتن آنها را یاد گرفتهایم؛ بنابراین دیگر مثل گذشته تأثیرگذار نیستند.
در مورد تصویر چطور؟ مثلاً امکان قرار دادن 5 تصویر وجود داره؟ (چون ما عکاس هستیم و رپورتاژ ما جنبه بصری داره). عبارت تضمین یکساله به این معناست که ما ضمانت می کنیم که رپرتاژ تحت هیچ شرایطی در کمتر از یکسال حذف نشه و به عبارت دیگه، حداقل عمر هر رسانه رو حداقل یکسال ضمانت می کنیم. ببخشید بنده منظور عبارت “رپورتاژ دائمی با تضمین ماندگاری یکساله” رو متوجه نشدم. یعنی یکساله هست؟ و اگر یکساله هست پس معنی دائمی چیه؟ ممنون میشم این مورد رو توضیح بدید. بنابراین پیشنهاد ما این است که از رسانه هایی استفاده کنید که کمترین میزان لینک خروجی رو داشته باشند. بهتره هر رپورتاژ یک عکس اختصاصی غیر کپی با حجم کمتر از 100 کیلوبایت داشته باشه.
راهنمای تولید محتوای رپورتاژ آگهی آکادمی منظم-خرید بک لینک،خدمات لینکسازی،خرید رپورتاژ،خرید PBN گلدلینک
این مسئله زمانی برای گوگل مهم شد که در فوریه سال 2013، وب سایت Interflora که در انگلستان در زمینه فروش گل آنلاین فعالیت می کرد، کمپین رپورتاژ خبری بزرگی به راه انداخت و در نتایج پیج رنک گوگل اختلال ایجاد کرد. زمانی که گوگل متوجه این موضوع شد، بیدرنگ وبسایت Interflora را به همراه وب سایتهای منتشرکننده رپرتاژهای آگهیاش جریمه کرد. یکی از راه های تقویت سئو سایت به ویژه سئو خارجی، خرید رپورتاژ خارجی و بک لینک بین المللی است. لینک سازی خارجی با وجود آپدیت های زیاد موتور جستجو هنوز هم یکی از فاکتور های مهم در رتبه بندی سایت ها است.
مناسب برای تمامی کسب و کارها
همه انتشار دهنده های خرید pbn آگهی حداقل به شما اجازه انتشار 3 بک لینک فالو را میدهند. نکته بعدی آزادی عمل در انتخاب متن لینک است که به شما اجازه میدهد لینک را با هر متنی به سایت خودتان بدهید. در نهایت هم تعداد افراد بازدیدکننده سایت که روی لینک های رپورتاژ آنلاین شما کلیک میکنند، باعث افزایش اعتبار قدرت آن میشوند. تسمینو با تکیه بر متخصصان حرفه ای در هر یک از حوزه های سئو، تولید محتوا و تئوری های مربوط به تبلیغات اینترنتی، یکی از پیشرو ترین آژانس های تبلیغات اینترنتی کشور است. ما راحت تر هستیم تا محتوای رپورتاژ را خودمان برایتان بنویسیم تا از نظر سئو و اثرگذاری مطمئن باشیم.
برای یکی از مشکلات مشتری راهحل ارائه دهید
به همین دلیل بهتر است طوری نوشته شود که الهامبخش باشد و مخاطب را به یک عمل خاص ترغیب کند. کاری مثل تماس با شرکت، ثبت نام در سایت، ارسال ایمیل، ثبت نام در خبرنامه و … مزیت عالی دیگر این روش این است که هر کسب و کاری چه بزرگ و کوچک، B2B یا B2C میتواند از آن استفاده کند. اما یک نکته ثابت وجود دارد و آن هم این است که شما خدمات لینکسازی را در یک سایت میزبان منتشر کنید و چند لینک به صفحات سایت خودتان بزنید. به همین دلیل است که در رپورتاژ ها و مقالات از کلمات کلیدی استفاده ی زیادی میکنند. در ادامه ی این مقاله چند نکته درباره رپورتاژ نویسی خدمتتون قرار دادیم.
نظر امین اسماعیلی مدیر خلاقیت آژانس وبسیما
چون بالا بردن مقدار این فاکتور به صورت فیک کار چندان مشکلی نیست. از طرفی سایت هایی هم وجود دارند که دارای آتوریتی ماز نسبتاً پایینی هستند اما بسیاری از فاکتورهای یک سایت مناسب انتشار رپورتاژ رو رعایت کردند و در مقابل سایت های دارای آتوریتی نسبتاً بالا همیشه برنده هستند. تصویر محتوای شما درون سرور رسانه آپلود خواهند شد و از منابع دیگر فراخوانی نمیشه. نمونه ای از سایت ها و وبلاگ های اختصاصی نشونت که رپورتاژ شما در اون رسانه ها منتشر می شه در ادامه همین صفحه معرفی شدند. رتبه خوب الکسا به معنی بازدید بالای وب سایت است که در نتیجه نیازمند هزینه بیشتر نیز هست.
- نکته مهم دیگر این است که تعداد لینکهای خارجی آنقدر که فکر میکنید، اهمیت ندارد.
- پس از آنکه تولید محتوای رپورتاژ به پایان رسید، باید برای انتشار در یک سایت خبری آماده شود.
- ترجیحا وبلاگ ها را در سرچ کنسول ثبت کنید و بعد از این که نوشته وبلاگ منتشر شد درخواست fetch را ثبت کنید.
- خبررسانیهای مربوط به کسب و کار میتواند توسط سایتهای دیگر منتشر شود و بهتر به گوش مشتریان برسد.
- حتما شما هم به محتوای تبلیغاتی که برای یک محصول انجام می شود دقت کرده اید، بسیاری از آن ها با اغراق قصد دارند توجه مخاطب را به خود جلب کنند تا منجر به سود برای شرکت مورد نظر شوند.
با این کار خرید بک لینک شما از تمام صفحات یک بخش از بیتوته که شامل هزاران صفحه است ، لینک گرفته و باعث تقویت اعتبار و بازدید بیشتر از رپورتاژ شما می شود. با توجه به اینکه هر چه تعداد لینک های خروجی در متن یک رپورتاژ زیاد تر باشد امتیاز و ارزش آن صفحه کاهش پیدا میکند .لذا توصیه می کنیم که بیشتر از 2 لینک فالو در رپورتاژ خود استفاده نکنید. برای خرید رپورتاژ بین المللی با ما تماس بگیرید تا لیست کاملی از وبسایت ها را در اختیار شما قرار دهیم.
این مطالب را به صورت رایگان در اختیار نشریه قرار دهید و در عوض از آنها بخواهید به وبسایت شما لینک دهند. بیانیه مطبوعاتی نقش جدیدی در فضای آنلاین به عنوان ابزاری برای سئوی خارجی دارد. با انتشار بیانیه مطبوعاتی در وبسایتها میتوانید تعدادی بکلینک بگیرید و رتبه وبسایت خود را بهبود دهید. اگر مقاله خوب و مفیدی ارائه دهید این احتمال وجود دارد که مطلب شما توسط نشریات در سراسر جهان مورد توجه قرار گیرد. رپورتاژ آگهی جزئیات بیشتری را نسبت به سایر تبلیغات شامل میشود و به مشتریان در شناخت بهتر محصول یا خدمت کمک میکند.
وقتی سفارش خرید رپورتاژ آگهی برای سئو میدهید، سایتی که آن را انتشار میدهد؛ دیگر آن را پاک نخواهد کرد؛ درنتیجه تبلیغات رپورتاژی شما تا مدتها در معرض دید مشتریان قرار خواهد گرفت. این در حالی است که اکثر روشهای تبلیغاتی تا مدتزمان خاصی مورداستفاده قرار میگیرند و سپس باید دوباره آنها را تمدید کرد. به طور قطعی نمیشه گفت تغییر رتبه به دلیل خرید رپورتاژ آگهی خبری بوده باشه یا خیر. نشونت به همراه ارائه پکیج های رپورتاژ آگهی، در صورت درخواست شما، خدمات مکمل زیر رو هم در زمینه ثبت و انتشار رپورتاژ به صورت رایگان خدمت شما ارائه خواهد کرد. خرید رپورتاژ و تولید محتوا به کمک سرویس بازنویسی متن فراموش نکنید که بعد از بازنویسی متن به صورت ماشینی، سعی کنید متن بازنویسی شده رو یکبار بررسی و به صورت سریع ویراستاری کنید.